Sider

fredag 4. november 2011

"Jeg må gifte meg"


 David hadde bursdag i går og ble hele 25 år gammel. Han fikk avspilt tidenes sureste bursdagssang til oppvekking. "Jeg må gifte meg, jeg må etablere meg å få barn". Bursdagen feires med kake, pølse i brød, barneleker og godterifisking, altså en ekte barnebursdag. Bortsett fra naken-ballong-dansen som deltakerne tok helt ut.



Taperlaget var ganske grinete da de mente at de ikke burde ha tapt, og at David jukset, men de har tatt straffen overraskende bra.

Joakim depper (igjen) fordi han er så forelsket i Silje. Og han er usikker på om Tine ønsker noe mer enn vennskap (som hun gjør), men sier at han aldri kunne hatt sex med henne.

Nesteukes tema: big brother blir omgjort til et sykehus. Her kan de velge å gjøre noe godt for seg selv, eller noe for noen andre. En skal velges ut til å være streng sykesøster.

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar