Sider

mandag 28. november 2011

Leave me alone!

David og Joakim gikk ut i går, så nå nærmer det seg slutten. Neste søndag er det finale, noe i allerfall jeg ser fram til. Blir nesten litt godt å bli ferdig med Big Brother nå, liker jo egentlig ikke å følge med serier på tv'en, fordi jeg føler meg så "låst", jeg MÅ sitte å se på det da og da liksom.

Ellers var det full diskusjon (igjen) i huset, hovedsaklig mellom Tine og Roberto, om eskeoppdraget. Helt unødvendig spør du meg, for det virker bare som om Tine presser Roberto til å diskutere den saken, selv om han overhodet ikke har lyst til å snakke mer om det. Tilslutt blir selvfølgelig Roberto irritert, lett at jeg også ville blitt det som noen drev og kverulere med meg hele kvelden. Ai, ai, ai.

Tilslutt kommer det store spørsmålet: Hvem fortjener å vinne? Det trenger ikke nødvendigvis å være den man håper skal vinne.

Lena Charlotte har vært råå flink å stå imot alkohol hele tiden inne i huset, det digger jeg! Tine har vært nominert nesten hver uke, og er ennå inne i huset, det kan ikke ha vært så altfor lett for henne. Roberto er jo bare så morsom og søt, og Silje. Ja hva skal jeg si? Jeg har ikke likt henne noe særlig siden hun kom inn, men akkurat nå føler jeg at jeg har ikke noe imot henne, selv om jeg håper hun ikke vinner, og jeg synes ikke hun fortjener det. Synes egentlig det er vanskelig å si hvem som kommer til å vinne. Jeg tenker at Tine kanskje kommer til å vinne, men jeg tror jeg håper at Roberto vinner, men jeg vet ikke jeg..

Hva tenker dere?




- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar