Sider

søndag 6. november 2011

Things I love on a Sunday

Hjemmelagde tøfler
Jeg elsker å lage ting selv, hvertfall ting som er nytting. I dag har jeg strikket en tøffel, en firkanttøffel. Spennende! Var litt av en iq-test å sy den sammen, så dere får se når jeg blir ferdig med den andre :)


EMA 2011
For èn gangs skyld er dette programmet i normal tid, lite morsomt å sitte våken hele natta for å få dette med seg (og man kan jo ikke vente til dagen etter for å se reprisen nei!) Justin Bieber er hot <3


Sortering
Jeg elsker å sortere. Ja du leste riktig. Ting må ligge på riktig plass, og det er så befriende når alt er som det skal.

Idèer
Jeg har alltid en skrivebok i nærheten, slik at når en av mine geniale idèer dukker opp er jeg parat til å skrive det ned. Helgen bringer mange tanker og idèer med seg (skulle bare ønske den også bringte motivasjon og gjennomførselsvilje med seg...) Ofte blir det bare ved idèen (desverre).


- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar