Sider

søndag 20. november 2011

Things I love on a Sunday

Å være ferdig med oppgave
Ah, ingenting er som å nyte en søndagskveld uten å sitte med oppgaveskriving. Denne søndagen er intet unntak. Oppgaven er ferdig skrevet og levert før klokken er 18:00. Not bad (til å være meg).

5772554399_271561e421_b_large

Å gjøre det man liker
Jeg elsker å sy. Men jeg gjør det alt alt alt for lite. I går så symaskinene mine dagslys for første gang på godt over ett år. Hvor ille er ikke det? Nå har jeg endelig fått satt igang med et nytt syprosjekt, og trives med det.

Tumblr_lt0oieghdn1qi85uxo1_500_large

Å trene til man nesten dør
Våknet opp med gangsperre i dag jeg. Likevell gikk jeg på min første piloxingstime (en blanding av boxing og pilates) i dag, DET var harde greier altså! Trodde seriøst at jeg skulle dø. Aldri har musklene mine skjelvet så mye, og hendene vært så svette som de 55 minuttene med helvette. Nå klarer jeg såvidt å komme meg opp av sofaen, så det kan jo bli spennende å se om jeg kommer meg opp v sengen i morgen...

Tumblr_luqrd93wwl1r1wk8mo1_500_large

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar