Sider

fredag 18. november 2011

Hvor ble jeg av?

Motivasjonen er på bunn, jeg er drittlei av å skrive oppgaver og den siste uka på skolen har vært et mareritt og det har vært mye tårer, frustrasjon og sinne de siste dagene.


Så jeg beklager kjære lesere, for at jeg ikke har kommet med superspennende innlegg den siste tiden, jeg har rett og slett ikke hadd bloggerlysten. Jeg ser fram til denne dagen skal bli over, i morgen er det en ny dag, med nye muligheter. Trening står på planen for morgendagen, sammen med designerspiren i meg skal komme til liv igjen: Jeg skal begynne på juleball kjolen! Jeg *håper håper håper* at den blir som jeg ser den for meg, blir kjempe spennende å se. Har faktisk ikke hatt symaskinen framme etter jeg flyttet til Oslo for over ett år siden. DET er en skam. Men jeg tenker jeg kommer til å legge ut noen detaljbilder underveis, men selve kjolen blir ikke annonsert før julefesten den 9. desember.



- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar