Sider

tirsdag 29. november 2011

Jeg klarer det ikke!

Igjen surmuler Silje, klager og nekter å gjøre som Big Brother sier, synes dere virkelig hun fortjener å vinne? Seriøst? Kjenner at jeg blir så sinnsykt irritert over Silje og klagingen hennes, og særlig fordi at hun fortsatt er inne i huset. Det var mange andre som fortjente å være inne i huset mer enn henne for å si det slikt.

Heldigvis staffes hun av Big Brother, noe jeg synes hun virkelig fortjener, med tanke på den sure stemningen hun sprer i huset, og all sytingen og klagingen hun gjør. Hun er da der frivillig for guds skyld!

(Det er kanskje ikke rett av meg å klage på henne, jeg aner jo ikke hvordan det er å være innelåst i et hus og alt det der, men når man har valgt det selv, synes jeg virkelig at man må tåle det som kommer og. Særlig fordi hun bare har klaget og sytet (mer eller mindre) siden hun kom inn i huset. Så jeg beklager om noen blir irritert for at jeg er irritert for at henne fortsatt er inne i huset).

Ellers er det morsomt å høre hva gruppen tenker har skjedd i nyhetsbilde siden de dro inn i huset, de har jo selvfølgelig ingen aning jo! De snakker om Gaddafis rettsak, terrorangrep, finanskrisen og vulkanen på Island. Etterpå fikk de se en spesialepisode av nyheter (fra nyhetskanalen), hvor de får kort oppdatering av hva som har skjedd de siste tre måneden. Alt fra Gaddafis død, voldtektsbølgen og drapsbølgen og at det fryktes for lite smør og fløte til jul pga lavkarbo folkene. Haha.

Senere fikk Roberto staff fordi han holdt skjeen i feil hånd, og Silje fikk derfor pynte ham som en pepperkake mann: grønn i ansiktet og non-stop knapper festet med glasur på kroppen. Nais. Silje hadde også skjeen i feil hånd, dermed får Roberto male hele kroppen til Silje grønn. Lena Charlotte holdt OGSÅ skjeen i feil hånd, og straffen ble bestemt av gruppen: hun måtte gå bakover samtidig som hun synger julesanger.

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar