Sider

onsdag 14. september 2011

Big Brother today

Dagens første deltager som skulle inn i huset var David.
Hans oppdrag var å bomme røyk av alle, ta på dem han pratet med og drikke av koppene til de andre deltagerne. Det er så utfallelig morsomt å se hvordan de andre deltagerne reagerer på de nye som kommer inn. I utgangspunktet synes jeg han er for vill og rar for min smak. Så jeg synes oppdraget kledde ham. Åh, stemmen og måten han prater på gjør meg helt gal! Han går meg på nervene. Som en liten minismurf.

Dagens andre deltager som skulle inn i huset var Benedikte.
Snakker stort sett bare med guttene, spesielt Andreas P. Jentene skal hun ikke vise stor interesse. Hun skal opptre som svært forfengelig og ser seg i speilet hele tiden. Hun skal spørre om hvem i huset som har hatt sex, vil selv gjerne ha det inne i huset. Hun skal være interessert i sex, skryte at hun har hatt sex med en kjendis (hun er jo ex'en til Kristian Valen). Guttene likte i allerfall henne best av de nye som foreløpig har vært inne i huset. Kristoffer så ut til å like henne i allerfall ;) Hun klarte da ikke å være særlig opptatt av Andreas P, heldig for Siv Anita. Men hahaha, Kristoffer så igjennom veska hennes, der hun hadde sminke og p-piller. Deltagerne ble jo så paranoid fordi hun hadde med seg en veske når hun bare skulle være der inne i to timer.

Tine er på hugget, og føler at noe er galt med de nye deltagerne. Hun sier selv at hun føler hun begynner å bli paranoid. Kanskje ikke så rart?

Stakkars stakkars deltagere. Tenk hvor fucked up det må være der inne, du har slettes ikke peilig på hva som er ekte og ikke. Folkene som kommer inn har jo sine utfordringer, så de andre tror jo at det er slik de er på ordentlig. Hva gjør det ikke med folkene der inne over tid?

Dagens sitat fra Roberto: "Min første tanke var homo." Haha. Han er så awsome!


- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar