Sider

mandag 5. september 2011

Dag 8 – en tid når du var tilfreds med livet ditt

Det må ha vært den tiden når jeg og min besteveninne var uskillelig. Vi var helt fantastisk sammen. Det var bare oss to, vi delte alle hemmligheter med hverandre. Så mange minner, og jeg ville ikke vært foruten en av dem.

Ingen kan noen gang erstatte det vennskapet vi hadde, og ingenting kan måle seg med det. Det vi den gang hadde var noe helt spesielt. Både på godt og vondt. Den dag i dag, selv om vi ikke holder kontakten så bra, så hver gang vi møtes er det som om tiden skrur seg tilbake og vi er tilbake til der vi en gang var. Det vil alltid være like naturlig å være sammen med henne, uansett hva som har skjedd i mellomtiden. Uansett hvor mye vi går våre egne veier, uansett hvor forskjellig vi skulle blitt, kan vi alltid gå tilbake og ha det samme forholdet som vi den gang hadde.

Martine og meg på hyttetur
 Meg, Even og Martine i USA

 
I Love You Bitch!
- M

1 kommentar: