Sider

lørdag 3. september 2011

Dag 6 – skriv 30 interessante fakta om deg selv

1. Jeg elsker tatoveringer.
2. Jeg er super duper kresen, liker ikke ost engang!
3. Når jeg føler meg utilpass eller nervøs "fikler" jeg med ringen min.
4. Jeg tenker mye over hvorfor jeg er til.
5. Jeg føler ting. (som i en sjette sans).
6. Jeg elsker å legge puslespill.
7. Jeg føler meg som om jeg forsatt er 16 år.
8. Jeg hater bursdagen min.
9. Jeg elsker juletiden.
10. Jeg liker å være alene.
11. Jeg tørr ofte ikke si hva jeg tenker og føler.
12. Jeg hater å være i store folkemengder.
13. Jeg får lett blåmerker, og har som oftes mellom 10-20 på bena konstant.
14. Jeg har et fødselsmerke bak på venstre fot.
15. Jeg elsker å planlegge og lage lister, men gjennomfører sjelden.
16. Jeg er venstrehendt.
17. Jeg er en dagdrømmer.
18. Jeg liker å lese.
19. Jeg liker å shoppe.
20. Jeg er utålmodig.
21. Jeg er altfor fasinert av Buddha.
22. Jeg tror at yoga og meditasjon er godt for deg.
23. Jeg elsker små notatbøker.
24. Jeg ser altfor mange tv-serier.
25. Jeg er twilightfan, og har til og med en twilight tatovering.
26. Jeg synes pandabjørner er digg.
27. Jeg elsker Marilyn Monroe, og har en tatovering for henne og.
28. Jeg har tatt Will.I.Am (fra Black eyed peas) på rumpa.
29. Jeg er hemmelig forelsket i Carl Eliassen fra Paradise Hotel <3 Hjertet mitt hopper over noen slag hver gang jeg ser ham.
30. Jeg har vistnok grønne fingre, ettersom jeg har fått begge orkideene mine til å blomstre på nytt!



- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar