Sider

søndag 25. september 2011

Dag 28 – noe du savner

Jeg har en film jeg savner så helt sykelig! Og det hadde vært suupert om noen av dere lesere kunne hjelpe meg med å finne ut hva den heter!

Det er altså en film om en jente i snekkerbukse og en drage. Dragen levde under jorda i en hule/grotte med masse kjøtt hengende fra taket og en annet rom med masse ting (om jeg ikke husker feil). Jenta finner hullet og roper ned i den, og faller selvfølgelig ned i. Dragen og jenta blir bestevenner og jenta lærer dragen å fly (han var vel så gammel og hadde ikke gjort det på laaang tid). Så drar de til en samling ute i skogen hvor det er masse drager. Da de først kommer har dragene gjort seg om til trær. De danset limbo og koste seg hele kvelden. Noe skjedde slik at jenta knakk foten eller noe og måtte være hjemme. Jeg  husker ikke helt hva som skjedde etter det.

Filmen var på norsk.

Vææær så snill og hjelp meg å finne denne filmen! Mamma kasten den vi hadde tatt opp, og den betyr så utrolig mye for meg :(

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar