Sider

søndag 11. september 2011

Things I love on a Sunday

Medisiner
Hva skulle jeg gjort uten allergi og astmamedisiner? De er alltid det når jeg blir helt tett og syk slik som på denne dagen (av allergi selvfølgelig).



iForm
Søndagen går gjerne til å lese i blader som jeg ellers i uken har fortrengt. Godt å bruke siste dagen i uken til å lese seg opp på ny forsning og trening som inspirasjon for uken som kommer.

Duftelys
Nå når høsten endelig er kommet, er det ingenting som slår en kveld i sofaen med levende lys og en god bok eller film/tv-serier.



Pust
For meg, er søndag en dag hvor jeg kan konsentrere meg om å puste. For hvor viktig er det vel ikke å puste? Oftes puster jeg helt overfladisk, fordi jeg holder inn magen og prøver å være sexy, så i helgene når jeg er alene kan jeg endelig slippe magen ut og puste dypt ned i lungene.

Spill
Ja, jeg er blitt spillefrelst av Angry Birds.


Apps
Jeg har endelig fått opp øynene for apps, gud hvor mye spennende apps det finnes det ute! Alt fra gratise bøker, avslappende meditasjons musikk (som man kan lage selv!) Buddha quotes, spill, aviser, ja alt! Ipad <3 Apps



Ha en fin søndag alle mine vakre lesere!

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar