Sider

mandag 12. september 2011

Dag 15 – dine favoritt blogger

Jeg skal ærlig innrømme at Caroline ala Fotballfrue sin blogg ligger på en solid førsteplass. Hun inspirerer meg på så mange måter; innenfor mote, trening, blogging, ja you name it. Jeg elsker også at hun oppdaterer flere ganger hver dag, slik at jeg kan fylle dagene mine med å lese innleggene hennes :)



Andreplassen går til Annette ala nettenestea. Egentlig av samme grunner som jeg liker Caroline sin blogg, de er jo på en måte ganske like (går jo under rosabloggere).

hodj

På tredjeplass ligger Anitas blogg. Dog den ikke blir oppdaters så ofte, elsker jeg innholdet, og synes det er kjempe spennende og inspirerende.



- M

2 kommentarer:

  1. Nei, så hyggelig og overraskende, skal bli flinkere til å oppdatere jeg ;) Takk takk.

    SvarSlett