Sider

fredag 9. september 2011

Laughter

Idag har altså vært den mest useriøse skoledagen jeg har hatt på mange år. Lo til krampa tok meg! Er vel kanskje slik det blir når det kun er jenter i klassen (den eneste gutten i klassen var ikke på skolen idag.) Og stakkars lærern vår da! Han var vel mer ute av klasserommet enn inne hos oss, stakarn som måtte høre på all tullpratet vårt. Vi pratet altså om alt fra piercinger i underlivet til gutter, og menskopp og alt inn i mellom. Jeg lo så jeg hadde sting, jeg lover! Er utrolig deilig at vi jentene i klassen har blitt så "close" at slike samtaleemner kan gå løst og alle kan være med å le og ha det morsomt.

I anledningen kom jeg over et bilde som passet til dagens usæriøsiteter:
Haha.

Og skal jeg fortelle dere en annen morsom ting? Noen har søkt på "sex blogg" på google, og kommet inn på min blogg! Jeg ler meg skakk! Så utrolig morsomt å se hvordan folk har forvirret seg inn på bloggen min.

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar