Sider

lørdag 3. september 2011

Wash me

Leiligheten min har altså sett ut som en svinesti i det siste. Har hatt null energi til å vaske etter sommeren. Så idag har jeg ikke gjort annet enn å ryddet, vasket klær, støvsuget, brettet klær, pusset glass, vasket kjøleskap, sleiket over gulvene, handlet mat og vært på ikea og kjøpt noen småting. Nå skal sommeren vekk, og jeg ønsker høsten velkommen!

Planen var å kjøre ut til Ikea, min første kjøretur helt alene i store Oslo. Så jeg tok med meg Felix til bilen, satte oss inn, startet bilen og skulle til å starte GPS'en. Selvfølgelig var den tom for strøm, så jeg skulle plugge den inn i sigarettennern, som selvfølgelig ikke virket (sikkert bare en sikring som er gått). Så jeg tenkte jaja, da får jeg gå inn og ladde GPS'en på dataen. Etter to timer var den halvoppladdet, så jeg tenkte nå er det nok. Nå drar vi. Denne gangen ville ikke GPS'en få inn kartet, så jeg slo den av og på, men da ville den ikke på igjen. FUCK IT tenkte jeg og gikk til trikken. Så da ble det gratisbuss ut til Ikea istedet.

Nå skal jeg skifte på sofaen, skifte teppe og vaske badet.
Bilde før og etter stua kommer når jeg er ferdig !

- M

3 kommentarer:

  1. Tenkte jeg skulle ringe deg i dag om nettopp Ikea! Men gjorde nå ikke det da :/ Penger spart for min del, men blir vel likevel brukt - før eller senere ;)

    SvarSlett
  2. Uff... stemmer at sigarettenderen ikke fungerer, skulle se om det var en sikring, men glemte det. Det var dumt, syns du gjør rett i å prøve å kjøre i Oslo :-)

    Ellers så er du så flink som rydder og vasker, gleder meg å komme å se på søndag :-)

    SvarSlett
  3. Hehe Nina, så rart da! Ja ble på en måte penger spart for meg og, ettersom jeg bare brukte halvparten av det jeg planla å bruke, fant på en ny løsning ;)

    Vi gleder oss til du kommer pappa <3

    SvarSlett