Sider

søndag 25. september 2011

Things I love on a Sunday

Oslo Maraton
Det var så forfriskende å starte dagen med å gå gjennom byen og se mennesker i alle aldre i sine løpetights som varmet opp til dagens citymaraton eller noe slikt. Føltes jo nesten ut som om jeg fikk meg en treningsøkt bare med å se på dem.



The Railway Dragon
Endelig! Takket være min super snille gode storebror Daniel kan jeg se yndlingsfilmen min fra jeg var liten. Den beste filmen som finnes! It Brings Back So Many Memories. Se den her.



Tegning
På fredag var jeg på tegnekurs hvor vi lærte å tegne Buddhas ansikt, så nå har jeg noe å øve på framover.



Barnefri
Ja, jeg skal innrømme at det er deilig å ha litt barnefri, selv om det kjennes utrolig rart ut å bare være meg. Jeg kan jo liksom gjøre alt! Jeg kan jo til og med dra på butikken klokken ni for å kjøpe melk hvis jeg vil!

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar