Sider

torsdag 8. september 2011

Dårlige nyheter

Var på ica handelt, fordi det er 40% på all frukt og grønt idag! Så glad og førnøyd kommer jeg til kassen med vognen full av frukter og grønnsaker, og så sier kassadama "Disse er ikke på tilbud". Gah. Min nye favorittfrukt Pitahaya var altså ikke på tilbud. Der og da kjente jeg egentlig at jeg ble skikkelig forbanna, fordi det står på alle skilt at ALT av frukt og grønt er på tilbud, så kommer de med slike TEITE greier at en frukt ikke er det. Og selvfølgelig var det min favoritt ! Arg.

Men kjøleskapet ble likevel stappa full med frukt, så nå skal jeg bare koooose meg!




Men tilbake til det jeg egentlig tenkte å skrive. Jo, det har seg altså slik at mine yndlingsnaboer skal flytte :( De er de eneste som har barn i denne blokka, så Felix og deres sønn er jo lekebuddies, så jeg synes det er så trist at de skal flytte. Itillegg er de to super hyggelige og koselige å prate med, og det er jo de naboene jeg har fått kontakt med. Så det synes jeg er kjempe kjipt. Men jeg skjønner jo hvorfor de flytter, og ville sikker gjort det samme om jeg var i deres situasjon da. Men jeg kommer til å savne dem, det skal være sikkert og vist.

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar