Sider

fredag 16. september 2011

Dag 19 – fortell om familien din

Mamma: jobber som barnepleier på Kirkenes sykehus. Hun har 7 (!!) barn, derav 2 jenter og resetn gutter (dere klarer det regnestykket vel?) Hun fyller 54 år på halloween (altså 31. oktober). Hun er en bestemt kvinne, som vet hva hun vil og hvordan hun vil ha det.
Pappa: jobber som lufthavnsjef på Vardø lufthavn. Han derimot har bare to barn, meg som er yndlingdattra, og lillebroren min (.. yndlingsønnen) . Han fyller 43 år nå i novemer. Pappa er den beste, og jeg kan prate med han om alt. (ja det gjelder vel mer eller mindre mamma og).

Felix: lillebane mitt som nå er hele 3 år. Mitt liv. Trenger jeg si noe mer?
Cato 35 år
Daniel 30 år
Raymond 28 år
Sindre 25 år
Benjamin 18 år (snart 18 da, er jo bare noen få uker til jo!!)
Celine 11 år
Jeg gidder ikke skrive noe om alle dere (søskene mine), men jeg kan si at de er så utrolig forskjellige, alle sammen.

*kremt* Til mine eldre brødre: særiøst SKJERP DERE, nå vil jeg bli tante!!!


- M

2 kommentarer: