Sider

torsdag 22. september 2011

"Hva skal du i helgen?"

Var spørsmålet jeg fikk av pappa i går kveld. Nå har det seg slik at Felix gullet mitt skal være sammen med bestesin i 12 dager, så for første gang på 1 år skal jeg ha ordentlig barnefri! (Greit, neste uke er det studietur til Solborg, men det er jo bare fem dager).

Vel, back to the point. Jeg svarte så fint: Jo jeg skal på kurs. Jaha, hvilket kurs? Jo, et kurs på buddhistsentret, fredag skal vi lære å tegne buddha, lørdag og søndag blir det foredrag og meditasjon. *Pappa ser på meg med rart blikk* Jeg trodde du skulle si at du skulle ut på byen eller noe slikt. Du er så spesiell.

Haha.

Men gud som jeg gleder meg til kurset! Eller det er vel kanskje ikke direkte et kurs, det er den nordiske Dharma feiringen.

Her er helgens program:
Friday 23rd September17:30 – 19:00 Art Course with Kadam Chris Heyes - session 1
Half hour cafe break
19:30 - 21:00 Art Course with Kadam Chris Heyes - session 2

Saturday 24th September
10 – 11 Teaching with Kadam Bridget Heyes
11:30 – 12 Meditation with Kelsang Tubchen
Lunch & opportunity to walk around the nearby Fortress overlooking the fjord
15.00 – 16.00 Teaching with Kadam Bridget Heyes
16.30 – 17.00 Meditation with Kelsang Tubchen
19.00 Puja – ‘Offering to the Spiritual Guide‘ with Tsog (Chanted prayers with food offerings)

Sunday 25th September10 – 11 Teaching with Kadam Bridget Heyes
11:30 – 12 Meditation with Kelsang Tubchen
Lunch
 
 
Namaste!

- M

1 kommentar: