Sider

søndag 4. september 2011

Things I love on a Sunday

Stå opp tidlig
Det er så deilig å våkne av seg selv klokken 8, uten å føle noe trang for å stå opp. Bare bli liggende så lenge man vil. Plusset er at man også får med seg dagen!



Nyvasket hus
Ingenting er som å våkne opp på en søndag til nyvasket hus. Det å kunne gå uten sokker og ikke kjenne alt fra smuler til sand under bena er herlig!

Nye tv-serier
Jeg elsker å tilbringe søndagen på sofaen, og da passer det perfekt med en nyoppdaget tv-serie å kose sesg med. Denne søndagen er det teen wolf som spilles.



Egg
Jeg elsker egg, stekt eller kokt, dosen't matter. Plain egg, omelett, egg på brød, på knekkebrød, Kinderegg?



Blomster
Ah, friske blomster lukter så nydeligt, og får meg til å trekke litt på smilebåndene.


Norske epler
Tiden er endelig inne for norske epler! Det finnes ikke en eplesort som smaker så godt som de norske. Ah, og den nydelige duften da! Tror jeg kommer til å leve på epler den nærmeste tiden.

Kloke ord
Jeg henter mye inspirasjon ut av bilder med kloke ord, og søndager går ofte til å lete opp slike bilder som får meg til å føle meg mye bedre.




- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar