Sider

søndag 18. september 2011

Things I love on a Sunday

Disneyfilmer
Her i huset er søndag den store disney klassikere dagen! Jeg prøver å lage det til en tradisjon å se en klassiker hver søndag. I dag er det Snehvit som spilles.



Nystekte rundstykker
Rundstykker er godt, året rundt. I allerfall når de er hjemmelaget. Nam!

Kaker
Mmm. I dag skal det bakes! Og er jo såå koselig å ha med seg på skolen å gi ut til mine kjære medstudenter og lærere. Ingenting gleder som en kake på mårningen.



Gayatri Mantra
Dette er min nye yndlingssang. Kan høre den om og om igjen. Den er så fantastisk at jeg får ikke sagt det. Den rører noe dypt ved meg, den er faktsik så strek at jeg kjenner tårene presse på når jeg hører den i lengden. Hør den her.



Dikt
Jeg elsker å lese og skrive dikt. Her finnes det mye fint, i alle sjangre. Noe for alle og enhver.



Ha en fin søndag kjære lesere!

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar