Sider

fredag 2. september 2011

Friday Night

Tilbringes slik:


God Helg!

- M

9 kommentarer:

  1. Åååh, dokker e så hærlig. VÆRDENS BESTE FELIX <3

    SvarSlett
  2. Så tøffe dere er, Malene!

    SvarSlett
  3. helidusen... bestesin lill skjønning *ler meg ihel*

    SvarSlett
  4. Ja det er hans nye favorittsang, så den vil han høre hele tiden! Og han synger flittig med :)

    SvarSlett
  5. Jeg bare elsker denne snutten, ser meg ikke lei av den... og Felix er så utrulig skjønn på slutten når han litt etter sier "me"... hehe... samtidig minner dette meg litt om når du var liten og ikke ville sove, og mamma var på jobb så brukte jeg å spille høy musikk og så sang og danset vi litt... rart å se at slike ting gjentar seg ned i generasjonen :-)... må være en genfeil vi har kjære hehehehe....

    SvarSlett
  6. hehe ja det er så morsomt når han prøver å synge teksten og!

    Synes det er så koselig at vi kan høre på musikk og danse sammen, for jeg husker godt hvor mye musikk betydde for deg og meg :) Det er minner jeg ønsker Felix også skal sitte på når han blir større :)

    SvarSlett
  7. hmm... elsker deg :-)

    SvarSlett