Sider

mandag 29. august 2011

Dag 1 – fortell om forholdet du er i, eller singeltilværelsen

Singeltilværelsen ja. Er det en ting jeg er godt kjent med, så er det den.

Har vært singel i ... ca. 3,5 år nå. Gud så fort tiden flyver. Det går stort sett bra, men periodevis er det selvfølgelig et savn. Jeg har vel kanskje vært litt uheldig med at de få som jeg føler meg konfirtabel sammen med, har det ikke blitt noe av. Er ikke det typisk da? Men, som pappa alltid sier til meg: Du er fortsatt ung, og det er ikke noe å stresse med. Det skjer når det skjer.




En dag dukker det vel opp en for meg og :)

- M

9 kommentarer:

  1. hehe... husk faren din er en erfaren gammel mann som aldri tar feil :-)

    Pappa :-)

    SvarSlett
  2. Du er jo ikke gammel pappa <3 Bare vis :)

    SvarSlett
  3. ørjan torbergsen30. august 2011 kl. 17:33

    Synes også faren din begynner å bli gammel virker ikke som om han har sa<mme piffen som da jeg ble kjent med han, tror kanskje han har gitt de til deg :))

    SvarSlett
  4. morsomm jeg er jo dødsalvorlig, ps men ikke si det til han da

    SvarSlett
  5. Du vet hva du vil ha, og deg får han, når du vil han han - og han vil ha deg <3

    SvarSlett
  6. Det skulle være sånn her: Du vet hva du vil ha, og deg får han, når du vil han han - og han vil deg deg :)

    SvarSlett
  7. Ja det var slik det skulle vært :)

    SvarSlett