Sider

mandag 15. august 2011

I don't wanna !

Meeen jeg må vel. Har fortsatt en oppgave som jeg må skrive før skolestart, og jeg har utsatt den nå i mange uker. Det frister lite å ta fram skolebøker å sette igang med oppgaveskriving, jeg har jo ferie for guds skyld! Jeg har prøvd å si til meg selv at det bare er å hoppe i det, få det unnagjort, men det er alltid noe som frister mer å gjøre. Tror jeg heller ville vasket huset i stedet! Oi, kanskje jeg skulle vasket huset? Nei, skjerp deg Malene, du skal skrive oppgave i kveld, og du skal skrive den ferdig. Nå!



Men først må jeg bare se ferdig epioden av house.. og dusje.. og spise.. og..

- M

2 kommentarer:

  1. tiden flyr vet du , ikke utsett til i morgen det du kan gjøre i dag

    SvarSlett
  2. Ja desverre så flyver tiden alt for fort av sted. Og gladnyheten er at jeg er faktisk begynt på oppgaven!

    SvarSlett