Sider

tirsdag 23. august 2011

Lengsel


GUD hvor jeg kjenner julestemningen snike seg innpå, og jeg bare lukker øynene og lengter. Snø, talgelys, mørke kvelder, julemusikk, nisser, juletre, ja alt julen har å by på!

Det hjelper ikke at det strømmer på med reklame i posten som dette:

Åh, som jeg ønsker det var jul nå...

Jeg lengter også sterkt etter høsten. Høsten her i Oslo er så vakker. Gule og røde trær, fallende løv, passelig varme dager, mørke kvelder med levende lys og kakao, gjerne med en tv-serie eller to eller en god bok, en varm armkrok..

Idag kom forresten en pakke i posten til meg (Jeg måtte på postkontoret å hente den, og gjett om det var litt av et eventyr. Gikk rundt (ja helt rundt) et helt kvartal før jeg oppdaget at postkontoret var rett ned :P Lenge siden jeg har følt meg så dum!)



Cdon.com har salg på en rekke tv-serier, så jeg grep sjangsen og bestilte noen jeg ikke har sett.. 99 kr for første sesong på utvalgte serier. Hurra for cdon <3 Så nå kan bare høsten komme..

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar