Sider

fredag 12. august 2011

Malene smaker nye ting

For de av dere som kjenner meg, vet at jeg er litt kresen. (Ok, ikke bare litt..) Jeg har lenge satt opp et mål om å smake på nye ting, og utvide min "smakssans".

Jeg har akseptert at jeg aldri kommer til å like ost, eller noe med ost i/på, eller kjøtt av de fleste slag, men jeg håper at jeg kan lære å like litt andre ting som vil gjøre livet mitt litt lettere. (Er ikke lett å gå ut å spise når man ikke liker noe som er på menyen).

Jeg har opp igjennom årene fått mange dumme spørsmål som: Hvorfor liker du ikke ost? Hvordan går det ann? Hva spiser du da? Vel, jeg vet ikke helt hva jeg skal svare, jeg liker ikke så mye, men de få tingene jeg liker kan jeg lage mye rart med, så da er det vell ikke så ille da?

Denne uken har jeg tenkt å smake på en ny ting hver dag, i håp om å finne nye ting jeg kan lære å like.

Dagens nye ting : Pasjonsfrukt.

Den ser litt sånn rar ut.


Og ser forferdelig skummel ut inni. Men den lukter godt.. Litt sånn tropisk.


Men, den var faktisk veldig godt !



Så det blir ikke siste gang jeg spiser dette for å si det slik !


- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar