Sider

onsdag 17. august 2011

Packing day

Husker dere når dere var ung og skulle ut å reise. Man kunne pakke flere uker i forveien fordi man var såå spente. Ofte pakket man bare de fineste tingene man hadde, ting man skulle vise fram. Og man pakket gjerne alt for mye med seg. Slik var i allerfall jeg...

.. men ikke nå mer. Nå foregår pakkingen som oftest dagen før avreise. Denne gangen går turen mot Mo i Rana, eller Drevatnet for å være mer eksakt. Hytta til stefaren min er endelig (mer eller mindre) ferdig bygget etter den brant ned ifjord sommer. Så jeg er såå spent på å se hvor stort å flott det er blitt. Skal bli godt å komme seg på hytta ei langhelg, siste "chillæx" før skolestart.

Er ikke så mye som skal med, men på en eller annen måte blir det alltid fullt. Greit, jeg pakker for både meg og Felix, men allikvell?


Så de neste dagene blir det ikke noe blogging, siden det ikke er nett på hytta. Bare advarer dere på forhånd. Men, søndag/mandag er jeg tilbake og oppdaterer helgens event. OOOg mitt hemmlige prosjekt kan avsløres!

Kvelds <3
- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar