Sider

mandag 15. august 2011

I don't feel like getting dressed.

Det regner.
Og jeg føler ikke for å kle meg pent.
Ikke skal jeg noe speiselt idag.
Bare til barnehagen og tilbake.
Så derfor..
Går jeg i koseklær idag og :)


For første gang på mange måneder, og jeg mener mange måneder, gleder Felix seg til å gå i barnehagen. Og de siste dagene har han ikke grått når jeg går i fra han. Det har vært ubeskrivelig deilig. Er så lite morsomt å gå i fra barnet sitt når han klamrer seg fast i foten din og hyler av full hals. Det hele begynte med at han skiftet avdeling i barnehagen, bare han. Så han måtte forlate sin gruppe og komme i en ny helt alene. Dette var han ikke særlig glad for, og gråt derfor hver dag når jeg gikk i fra han. Han hadde det jo bra, jeg vet jo det. For han var alltid i godt humør når jeg kom og hentet han. Men det er noe som skjærer i et mors hjerte når man må forlate sitt gråtende barn. Nå er heldigvis mestparten av den gamle avdelingen hans flyttet over til han, så nå er han lykkelig når han får gå i barnehagen. Akkurat slik det var.

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar