Sider

onsdag 10. august 2011

A year has past..

Idag er det 1 år siden jeg flyttet for meg selv, helt nede i Oslo. 1 år siden jeg startet mitt nye liv, på en helt ny plass. Oslo virket så stort og skremmende, men den dag idag er Oslo lite, og rimelig kjent. Tiden har gått så alt for fort, men samtidig er det deilig å føle at ting går framover.

I anledningen ett års feriring, måtte jeg kjøpe meg en ny buddhastatue  (nå har jeg ikke mindre enn 8 i stua og på kjøkkene, og x antall på soverommet). Den bare lyste mot meg når jeg kom inn på Indiska, og da var det gjort, jeg MÅTTE ha den (og tung som fy var den og).


Nydelig ikke sant ? Og så kan man ha telys i lotusblomsten, så den kommer nok til å lyse opp de mørke høstdagene som er i vente.
249 kr på Indiska.

Hurra for 1 år i Oslo! :)

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar