Sider

mandag 29. august 2011

It's been a rainy day ...

Her kommer et lite bildedryss av dagens skoledag. Vi har nemmlig utesløyd denne uken i skogen ute i gokk, hvor vi skal lage en flettehytte. Og selvfølgelig har det høljet (og jeg mener høljet) ned med masse masse regn, mer eller mindre i ett. Og jeg er rett og slett for sløv til å skrive et engasjert innlegg siden jeg til nå har vært våken i 32 timer.


 Presenningen kom opp, så vi fikk i allerfall ly under måltidet

 Alt fra sopp til brødskiver med ost ble grillet (selvfølgelig ikke av meg)


 Jaja, dette ser jo bra ut


 Lærern står oppå taket og roper at jeg må ta bilde
 Nå begynner det å ligne på noe jo
 Ut på tur, aldri sur!

Jublende glad for at jeg overlevde hele dagen ute i regn :)

- M

2 kommentarer:

  1. Litt begrenset hvor fine bildene blir med et vanlig kamera som jeg hadde med idag, men de ble jo helt ok :) Morsomt å dokumentere i allerfall :) Ja vi er superflinke!

    SvarSlett