Sider

lørdag 27. august 2011

Never Say Never

Har dere sett filmen til Justin Bieber? Jeg elsker Justin, alltid gjort, og jeg kan ikke si jeg elsker han noe mindre etter å ha sett filmen hans. Han er jo bare såå søt jo! Og så er han jo så flink til å danse! Man må jo bare smile når man ser han! Og hva når han sang One less lonely girl <3 Jeg kjente det dypt ned i hjerterota!



Og så har jeg tenkt litt på alle som "hater" Justin Bieber. På hvilket grunnlag kan man si noe slik? Og hvertfall alle tenåringsguttene som virkelig gjør en "big deal" ut av hvor mye de hater ham, det må jo kun være for at man er sjalu. Det er jo helt greit at man sier man ikke liker ham, men når du starter hatgrupper på facebook, og starter barnslige spørsmål som "kan hest få flere stemmer enn Justin Bieber" osv, så tror jeg heller at de i sine hemmligste øyeblikk sitter og digger til Baby, Baby, Baby oooh!



Så siden jeg digger Justin Bieber, kommer det her to videoer hvor jeg synger hans sanger (Ikke le!):

Next to you 
(ja jeg vet det er noen sure toner innimellom, men til min unskyldning så har jeg ikke sunget ordentlig på lang lang tid.)

Baby

Jeg ler meg ihjel!

- M

4 kommentarer:

  1. D hær lik han bror, you go girl ^^

    SvarSlett
  2. Du skal til Oslo, du er videre hehehe... flinke malla-lus :-)

    SvarSlett
  3. Hehe, det var ikke det de sa på idol ;) Men takk takk :)

    SvarSlett