Sider

torsdag 25. august 2011

Jeg tørr satse

Idag klarte jeg det. Etter mye om og men, tok jeg steget og gjennomførte. Jeg har skaffet meg medlemskap på sats.

Dette var ikke bare bare. Ikke kunne jeg bestille medlemskap over nett siden jeg skulle ha studentmedlemskap og da ble jo ting komplisert.

Her om dagen kom jeg så langt som til 2. etasje (av 4) før jeg snudde og ombestemte meg. Nei, jeg tørr ikke. Ikke idag.

I dag viste jeg at det skulle være salgsboder utenfor Storo Storsenter, og jeg viste at sats skulle stå der. Ja jeg gikk dit, så folkene, de tilbydde meg en gratis time og jeg sa "nei takk" og snudde.

Etterpå angret jeg jo selvfølgelig, så jeg gikk opp til fjerde etasje, helt bestemt på å skaffe meg et medlemskap. Ja jeg kommer meg helt opp, stiller meg i køen, ser inn gjennom glassruten på de som trente. Nei, her kommer jeg aldri til å gå. Jeg ville bare sett dum ut om jeg kom hit og trodde at det ville se normalt ut at jeg trener.  Så jeg latet som om jeg bare skulle hente en brosjyre og gikk. Noen meter unna tenkte jeg Nei skjerp deg Malene. Og igjen snudde jeg og stilte meg i kø. Jeg må jo ha sett ut som den idioten. Men jeg klarte det.

Fikk jo til og med et supert tilbud, 99 kr for august og september, og så 399 kr i mnd resten av bindingstiden. (Normal prisen ligger vel på 531 kr i mnd, og 200 kr i administrasjonstillegg.) Og rosa satsbag fikk jeg til og med!



Nå gjenstår det bare å ta steget å faktisk møte opp. Men det klarer jeg. Jeg ser fram til det.

- M

2 kommentarer: