Sider

tirsdag 16. august 2011

En dag uten "hehe"

Good morning sunshines!


Jeg satt og chattet med en veninne på fb igår, og så innså jeg det. Jeg starter hver gang med "hehe". Og da jeg gikk gjennom andre samtaler, så jeg at det er vist noe jeg gjør litt for ofte. Jeg ler jo ikke, og det er som oftest ikke noe morsomt jeg skriver hehe for, så hvorfor gjør jeg det da? Det er vel som med alle de andre teite uvanene man legger til seg.



Også det med smilefjes. Om noen skriver uten smilefjes til meg føler jeg med en gang at personen er sur eller uinteressert i å prate med meg. Det blir så tomt, så overlegent. Jeg vet jo at det er mange som ikke bruker diverse "ekstrategn", men det irrierer meg litt når det er noen jeg chatter med. I bloggen bruker jeg skjelden smilefjes, rett og slett for det blir litt sånn fjortiss, og da føler jeg at det ikke gjør noe på en måte, så hvorfor skal ikke det alltid gjelde?

:) :D :( :/ <3 :* :P ;)

Så idag blir "den store uten hehe dagen". Ingen "hehe", "haha", "hoho", "lol", ingen ekstra tulletegn. Bare god, gammeldags skriving. Mon tro om jeg klarer det?

Nå er det på tide å levere Felix i barnehagen, så står en real treningsøkt i vente. Oh yeah.


- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar