Sider

søndag 14. august 2011

Things I love on a Sunday.

Sofaen
Er det ikke digg å tilbringe hele søndagen liggende på sofaen, uten noe som helst å gjøre? Du kan bare bli liggende å se på tv, sove, spise, sitte på facebook eller hva som helst egentlig. Alt kan gjøres i en sofa (nesten i allerfall ... )








Nystekte pannekaker
mmm.. Pannekaker slår alltid ann hos meg, og hvertfall når de er av den sunnere sorten. Mat med god samvittighet!



Regnvær
Regnvær kan være såå deilig når man vet at man ikke må ut. Lyden når regndråpene slår mot grusen og løpende folk med paraply kan få alle til å smile. Men om man selv må ut blir det en annen sak...

En god bok
med kakao. Akkurat som filmer og serier alltid viser når det er regnvær ute. Love it!


Smoothie
Ingenting er så godt og friskt som en hjemmelaget smoothie av frossne bær. Sunt og rastk, og ikke minst nydelig!



Scrapping
Det er ikke ofte jeg tar meg tid til å gjøre ting jeg virkelig liker, istedet blir jeg heller liggende på sofaen og ser på tv-serier. Men ikke idag. Idag skal bli den store scrapping dagen!

Ingen sminke
.. og ingen som bryr seg. Hvor godt er det ikke å gå uten sminke? Man slipper å bekymre seg om sminken ligger fint på, man kan klø seg i øynene uten at man ser ut som er takras og man sparer tid på morgenen, som man kan bruke til andre (fornuftige) ting.




Linsefri dag
Jeg bruker for det meste linser, som i løpet av en lang dag kan irritere på øynene. Søndager er dagen hvor øynene får "fri" og jeg slipper alt som heter kløe og tørre øyne.


- M

2 kommentarer:

  1. Æ elske å læs bloggen din! :))

    SvarSlett
  2. Takk :D Får væll prøv å fortsætte da ;) Har jo hadd ganske mange læsera de siste dagen, så ser ut til at æ jør nåkka rætt :P

    SvarSlett