Sider

onsdag 24. august 2011

Menn, penger og sjokolade

Ja, hva mer trenger man?

Menn, penger og sjokolade er nemlig en bok jeg leser på akkurat nå, av Menna Van Praag. Er bare halvveis, men denne boken er morsom altså. Den har så mange fantastiske ... Ja hva skal jeg kalle det? Ord? Jeg forelsket meg fort i denne boken for å si det slik. Kjenner at jeg kan lære noe av den.



"Alle på denne planeten trenger å være lykkelige. Det er ikke en egoistisk impuls. De skylder resten av menneskeheten å være det."



"Innså hva da?" "At vi skaper våre egne liv."



"Du føler deg hel."



"Du har din egen sti å følge, og den er perfekt."



"Du vil oppdage lykken når du finner mot nok til å slutte å leve et trygt liv," ... "Og begynner å leve et sant liv."



"Vel, det er alltid best å føle seg tilfreds og hel før man finner seg en mann."




"Hvordan lytter jeg til hjertet mitt?"


Vakkert eller hva?

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar