Sider

mandag 15. august 2011

Wake me up, when september ends


Hadde en morsom opplevelse idag. Jeg gikk rundt og letet etter en gullsmed. Jeg fant tilslutt en men selvfølgelig var gullsmeden ute på et ærend. Jaja, jeg kunne komme tilbake om 1- 1 1/2 time, for da ville han være der. Ja jeg møtte så opp, and guess what? Gullsmeden var akkurat stukket ut igjen! Men dette var bare et kort ærend så han ville være tilbake om ca. 15 minutter. Mens jeg satt på benken utenfor og ventet satt jeg å pønsket på noe genialt å si når gullsmeden endelig dukket opp. Og ja, jeg fant noe morsomt å si. Jeg gikk inn, gullsmeden kom, og jeg sa "Så det er deg jeg har ventet på". Haha liksom! Det var jo morsomt? Vel, det synes ikke han. Han bare svarte ja, og så alvorlig ut.  Whey to go Malene! Siste gang jeg skal være morsom med en fremmed.


Og er det galt av meg å ønske at høsten kunne komme sånn omtrent ... nå? Garderoben er full av høstens kolleksjon, og jeg gleder meg til å ta det i bruk. Det føles ikke rett å kle seg i høstfarger ennå, så får vel vente litt til da. (Er jo ikke så lenge til høsten banker på døren) ...

I tillegg gleder jeg meg sykt til oktober, da skal jeg nemlig på:

Snoop Dogg
 og Rihanna
konsert! YEY!

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar