Sider

onsdag 17. august 2011

I'm having an affair

with my couch.

I dag er en typsik "jegvilbareliggepåsofaenheledagenutenågjørenoesomhelst" dag. Jeg merket allerede fra første gang ringeklokken ringte i morges, at idag, idag kommer ting til å ta tid. Jeg brukte 20 minutter på å komme meg opp av senga, jeg orket bare gå halve veien fra barnehagen hjem, og siden da har jeg tilbringt tiden i sofaen. Og det som er så fælt er at tiden går så alt for fort. Klokken er jo allerede 1, og jeg har ikke gjort en eneste fornuftig ting idag. Og ikke føler jeg meg særlig inspirert til å komme meg opp av sofaen heller.



Det er nesten så jeg gleder meg til å begynne på skolen igjen, få mine faste rutiner tilbake. Ferie gjør meg til en slappfisk. Slappfisken Malene.

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar