Sider

onsdag 31. august 2011

Dag 3 – ditt syn på narkotika og alkohol

Ja, jeg har vel kanskje skrevet om dette temaet i et innlegg før, her, men jeg kan jo gjenta megselv i korthet.

Narkotika har jeg et klart nei nei syn på. Ikke ser jeg vitsen med å i det hele tatt prøve, for det kommer ikke noe godt ut av det. Synet mitt på dette har bare blitt sterkere etter jeg flyttet til Oslo og ser de stakkars narkomane daglig, det er ikke et liv jeg ønsker, ikke for meg, eller noen andre.

Alkohol derimot et vel helt greit (så fremt man ikke overdriver), men det er ikke helt for meg. Jeg vil ikke si jeg er avholds, for jeg tar meg en fest en gang iblant, men ettersom årene går blir det bare sjeldnere og sjeldnere. Rett og slett for at jeg har det mye morsomere ute uten alkohol. I tillegg slipper jeg fyllanerver, dumme hendelser, osv osv. Alt i alt: Greit for andre, Feil for meg.




- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar