Sider

mandag 10. oktober 2011

Big Brother today

Som dere sikkert har fått med dere (eller ikke) gikk David ut av Big Brother i går. På en måte ble jeg glad, jeg liker jo egnetlig ikke David, men på en annen måte ble jeg litt skuffet over at ikke Silje røk ut. For jeg klarer særiøst ikke trynet på den jenta. Hun er altså så dødskjedelig, og David har liksom grodd litt på meg. Han lagde jo mye liv i huset, så jeg tror nok at det vil merkes at han ikke er der mer.

Det nye ukesoppdraget går ut på at deltagerne skal holde fyr i et bål, dag og natt. Det skal alltid stå minst to stykker på vakt, til alle døgnets tider. Men deltagerne tar oppdraget på strak arm og gjør det beste ut av det. Var vistnok full brannuttrykkning til Big Brother huset tidlig i dag, da de hadde fått varsel om røykutvikling fra huset. Hele situasjonen ble heldigvis avviklet av crewet.


Tine bestemmer seg for å bli full, og blir (etter min smak) litt kleppheslig og needy. Joakim sa at han ville sove alene, og det tok ikke Tine så altfor godt. Hun ender da opp med å kaste opp på soverommet (heldigvis i en bøtte...)

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar