Sider

tirsdag 4. oktober 2011

Er det mulig??

Den grenen jeg skrev om tidligere idag, ja, jeg skulle ut og fjerne bladene på den, for så å ta den inn. Jeg jeg går glad og fornøyd ut, ser at bakgården er raket og grenen min er borte! Så jeg løp bort i søppelboksen for å se om den var der, og jammen var den det. Knekt i mange biter :( Uhu. Typisk at noen måtte ta tak og rydde i bakgården AKKURAT i dag! Men, det er vel min egen feil, jeg følte jo på meg i går at jeg ikke skulle ha lagt den vakre grenen min i bakgården. Jeg burde virkelig begynne å ta disse følingene mine på alvor. Well well. Heldigvis kjøpte jeg en annen gren i går på Mester Grønn, som passet perfekt til det jeg hadde planer om :

 Forstørrelsesglass, cocnut lys og skrivebok fra Kremmerhuset
 Kosekroken min <3

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar