Sider

søndag 16. oktober 2011

Things I love on a Sunday

Smågodt
Ah, er mange år siden jeg startet dagen med smågodt, og appåtil i sengen! Felix som var så snill å la posen nedenfor sengekanten min <3 Evil child!



Håndarbeid
Sying, scrapping, strikking, hekling, you name it. Skulle ønske jeg var flinkere til å gjøre slike ting jeg virkelig liker å gjøre istedenfor å ligge på sofaen hver kveld foran pc'en. Men sofaen frister så.......



Statusoppdageringer
.. på facebook. "ååå, jeg er så fyllesyk", "shit, hvor er telefonen min??", "hva skjedde i går??" osv. er en søndagsgjenganger. Alltid like kos å tenke på alle som har det helt for jævlig på grunn av fylla.

Hemmeligheter
Søndag er dagen mine favorittblogger (norskehemmeligheter og postsecret) legger ut nye hemmeligheter! Love It!


Ha en fin søndag kjære lesere :)
- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar