Sider

tirsdag 18. oktober 2011

"det er kun morra di de vil ha"

Fy f**n Siv Anita var rå på roastingen! Hun dissa David så sykt, og det var sååå bra. "Prøv å ikke vær dæ sjøl, kanskje det fungere bedre enn sist gang." Jeg dør.

Jeg får faktisk bare mer og mer sansen for Andreas P, til tross for at han egentlig er en klepphæslig fyr. Han har en myk side han og, selv om han kom med noen ganske harde kommentarer til Lena Charlotte: "Du begynner å bli så svær du, at det ser ut som om du har små pupper", han sammenligner henne med tomflasker: "plastikk på utsia, tom på innsia".

Så ble det Robertos tur til å roaste Joakim. "Hver gang jeg ser deg lurer jeg på hvor Snehvit og de andre seks dvergene er", "Pinoccio ringte og sa at han ville ha klærne sine tilbake" og "I kveld blir det pulings, alle i huset og hele norge sier: det blir i hverfall ikke pulings på deg!" dette var bare noen av de helt geniale og dødsmorsomme sitatene fra Roberto <3 Han sier også at Joakim ligner på en pedofil, og mye annet morsomt. Dere MÅ bare se den : http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?progId=559655.

Den jeg synes var desidert dårligst var Joakim (og Tine for den saks skyld...). Disse to gjorde en så dårlig jobb, at jeg nesten ikke dro på smilebåndene gjennom de 3-4 minuttene det sto på. Lær dere å disse da!

Det var generelt ganske mye slenging av dritt angående spisingen til de fleste, som for eksempel: "det er ikke rart at det er hungersnød i verden". Glad det ikke var meg som satt i den sårbare situasjonen (for ja, jeg ville tatt meg nær av det). Vel, det er jo egentlig sant da, de fleste inne i huset har est ut siden de kom inn. Lena Charlotte fikk ikke på seg olabuksene sine, hun fikk den ikke over rumpa en gang.

Resten av klippene finner dere her. (Men en ting som er super drit med bigbrother siden er at den oppdaterer seg selv hvert 10. minutt, så har ikke telling på hvor mange ganger den avbrøt klippene jeg så. Arg!)

De fikk også i oppgave å fortelle om et vondt/trist/traumatisk barndomsminne, og alle skulle være alvorlige og forståelsesfulle. Det var vel greit nok det, bortsett fra at de fikk bruke heliumballong når de fortalte bare for å gjøre det litt tyngre (ikke alle brukte ballongen da, men de som gjorde det, klarte ikke å holde seg alvorlige...). Ellers ble det en følelsesladd runde, med triste minner og mye tårer.

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar