Sider

lørdag 1. oktober 2011

YES, I CAN !

Yey, idag var jeg på sats og trente! Først en time Zumba, så en time SatsYoga. Var jo slettes ikke så skummelt som jeg trodde det skulle bli, men turte ikke gå inn i selve treningssalen der alle maskinene var da.

Tenkte at jeg skulle få så god tid til å dusje og spise og hele pakka siden jeg sto opp klokken 8 i dag og skulle ikke på trening før klokken halv 10. Jaa. Klokken 9 kom jeg ut av dusjen, og tenkte SHIT nå må jeg skynde meg! Så det ble bare en havrekjeks til frokost. Hm. Og så skulle jeg bare kjøpe en brødrister før jeg skulle på posten og hente et par pakker, men.. som vanlig endte jeg opp med litt mer enn det. Og det var tunge poser skal jeg fortelle dere! Var jo som en helt treningsøkt bare det å være posene jo.

Slik så gangen min ut i ettermiddag:


I morgen blir det SH'BAM trening klokken 11, kjenner at jeg gleder meg sykt. Og siden det ikker begynner før klokken 11 skal jeg i allerfall få tid til å spise en god frokost før (har jo tross alt kokt egg og laget pannekakerøre nå i kveld så) jeg skal avsted.

Ah, å tenk at det er oktober allerede! Synes ikke det er lenge siden det var august jo. Tiden bare flyver avsted.. Sukk.

Håper alle mine flotte lesere har en strålende helg !

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar