Sider

mandag 3. oktober 2011

Dagens Prosjekt

Dette har jeg altså styrt med i hele dag (mestparten av tiden gikk til å gå i butikker å lete etter tingene jeg trengte til) :

 Typisk min flax at skruemaskinen ikke var laddet opp...
 Nesten ferdig..
 Yey ! En pallesofa/stol/seng whatever!


Ehm.. Bare et problem. Jeg har egentlig ikke plass til den. Såå...
... nå står den hvor lekene til Felix bruker å stå. Og lekene til Felix spør du? De står midt på stuegulvet. Hm.

Stuff I used:
- En palle (som tilfeldigvis sto i bakgården vår sammen med søppelboksene bare dager etter at jeg hadde sagt til pappa at jeg ville ha det.. hm.)
- Fire hjul fra Clas Ohlson (skulle ha valgt de med brems på så jeg i etterkant)
- En eikplate fra Clas Ohlson
- En skumgummimadrass
- Et laken
- Skinnfell
- Puter
.. og selvfølgelig skruer og spikre :)

Dette er et superenkelt prosjekt, som bare tar noen minutter (om du har alt i hus, OG om skumaskinen er ferdig oppladet). Skru på hjulene, skru/spikre fast platen på baksiden, skjær til madrassen og ta på laken, og pynt! Vola!

- M

2 kommentarer: