Sider

mandag 31. oktober 2011

"Plutselig ligger du i senga me a"


Fikk dere med dere den tårevåte avskjeden mellom Andreas P og Siv Anita når Andreas P måtte forlate huset i går? Siv Anita var såvidt kommet inn i huset igjen før Andreas P måtte dra. Måtte nesten felle (ok, jeg gjorde det da) en tåre når jeg så reprisen i natt. Det var jo såå trist jo! Kjente jeg ble sjokket og fortvilet over at ikke Silje gikk ut (jeg liker IKKE Silje!). Tror det blir stille (og lite provosert diskutering) i huset nå.

Janica har i allerfall nå forlatt huset, noe som også ble en tårevåt farvell. Hun og Roberto har jo fått ganske god kontakt i løpet av uken; "uhu, jeg skal trekke meg" tuller Roberto så snart hun har forlatt huset. Janica avslørte også at hun har jobbet i Sverige, så hun har hele uken mer eller mindre forstått hva deltagerne har sagt (Burn!) Hun delte også ut finske big brother luer før hun dro.







Grunnen til at Caroline har vært så på hugget etter Joakim tror jeg rett og slett er fordi hun er litt keen på han. "Han er så søt" uttalte hun seg i løpet av kvelden, og man så tydelig at hun var inspirert av Janicas stippedans når hun forførte Joakim. Hun har kranglet, diskutert, kjeftet og smelt etter han den siste uken, og i kveldens episode overfalt hun ham mer eller mindre med tungen sin. Joakim derimot tilstår at han er forelsket i Silje (som han nominerte i forje uke (hvor er logikken?)), og lesbiske Tine er forelsket i Joakim, noen som nevnte kjærlighetsdrama?

Tine prøver seg på Joakim uten å lykkes, og blir snurt når han kysset med Caroline. Snakker vi sjalusi? Hun åpner seg og sier at hun synes det er dårlig gjort av han å kysse på andre når han vet hvordan hun føler for han.

Kort oppsummerting av festen: Magnus må følges i senga (og detter ut av den), mye kjerlighetsdrama, Caroline spyr, Roberto var husmor og tok seg av Caroline. Ellers var det mye dansing blant guttene, og stort sett stille fra de andre jentene.

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar