Sider

søndag 23. oktober 2011

Things I hate on a Sunday

Denne uken blir det en liten vri på "things I love on a Sunday", nemlig ting jeg ikke liker på søndager.

Oppgaver
Lekser og oppgaver hører ikke hjemme på søndager, men desverre er det slik at det er ofte der de blir gjort. Kjedelig å bruke flere timer av det som kunne blitt en herlig søndag til å lese og skrive oppgaver..


Husvask
Det man ikke gjør på lørdag, må man ta på søndag. Desverre utsatte jeg husvasken til i dag. Nå kan jeg angre liksom. Jeg savner den tiden hvor pappa bestandig vasket huset for meg (neida) .. (joda)..


At det er mandag i morgen
Jeg liker ikke at helgen er så kort. Er dere ikke enige om at det heller budre være fem dager i helgen og to dager som går som hverdag? Jeg synes det høres deilig ut.

- M

2 kommentarer:

  1. Uff... nå får jeg dårlig samvittighet, er så lenge siden jeg overrasket deg med ny vasket leilighet... håper det blir bedre når jeg går tilbake til 1. jobb ;-)

    SvarSlett
  2. Hehe, det går bra. Jeg er jo tross alt voksen nå, jeg burde vel klare å vaske leiligheten min selv. ;)

    SvarSlett