Sider

mandag 31. oktober 2011

Et døgn

Oi for et døgn det har vært. Rihanna konserten i går var helt sinnsykt bra! Hun var så digg. Var en helt utrolig opplevelse å se henne live, litt av et show skal jeg si dere. Et minne for livet. Har gått rundt (overtrøtt og jævlig) og sunget og danset til min nye yndlingssang av Rihanna: Man Down. Den er altså bare så sinnsykt bra.



Ellers har jeg vært våken i et døgn nå, kunne ikke sove i natt siden jeg hadde en oppgave som skulle inn i dag klokken 12:00 (som jeg selvfølelig ikke hadde begynt på), så jeg kastet innpå med kaffe, leste masse pensum og skrev for harde livet. Men selv om jeg satt med oppgaven fra klokken 00:00 til 06:00 klarte jeg ikke å gjøre den ferdig, så jeg har fått utsettelse til i morgen. Er nesten ferdig da. Skal ærlig innrømme at jeg skal være glad når denne oppgaven er ferdig (så kan jeg begynne å grue meg til de neste som venter) og jeg kan legge meg. Kjenner at jeg er litt småsvimmel av koffeinsjokk, og klarer ikke helt å konsentrere meg. Ja dette kan bli en bra oppgave!  

Planen var egentlig å trene litt på SATS i dag, men benen protesterer hardt i dag. Smertehelvette! Er så lei av å gå å halte som en tulling, og ha vondt og være hoven at jeg dør snart. Jeg savner å trene jo! Om ikke jeg blir bedre i løpet av uken får jeg vel bare ta meg en tur til legen (ikke at jeg tror hun kommer til å si noe annet enn at jeg bare må ta det med ro og vente til det går over..)

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar