Sider

tirsdag 4. oktober 2011

Last day of Freedom

I morgen kommer lillegullet mitt hjem igjen! Utrolig hvor fort tiden har gått altså. Jeg som trodde jeg kom til å synes at tiden gikk altfor sakte og savne han så mye at jeg nesten kom til å dø. Vel, slik ble det altså ikke. Jeg synes faktisk tiden har gått superfort, og jeg har i grunn syntes det har vært deilig med litt barnefri. Men nå gleder jeg meg til å gå tilbake i mammarollen. <3 Mamma sitt lille nusk <3

Huff, har sovet helt forferdelig dårlig i natt, og hatt gud vite hvor mange rare drømmer. Kroppen er så stiv og støl at den er tung å bevege, så jeg regner med at det er noe av grunnen. Og jeg som trodde man skulle sove eksra godt når man har vært i mye aktivitet...

Dagen i dag skal faktisk gå til å rydde leiligheten (plutselig var den bare rotete igjen..) og selvfølgelig en treningsøkt på SATS.

Haha, dere skulle ha sett meg i går kveld når jeg gikk hjem fra SATS, så så jeg en grein som lå vei fortauskanten. Jeg har sett etter en slik grein en stund nå, så det var så merkelig at den bare plutselig lå der framfor meg (underlig at slike ting tilstadighet skjer for meg). Vel, jeg tok tak i grenen (den var ganske stor, og hadde fortsatt masse blader på), og så gikk jeg hjem. Må jo ha sett ut som en tulling som gikk der med en stor grein i hånden, og jeg måtte stoppe opp og le av megselv flere ganger på veien. Så i dag skal jeg fjerne bladene, og se om den funker til å brukes til det jeg hadde planer om.



- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar