Sider

mandag 3. oktober 2011

For en dag !

Nå er jeg sliten gitt! Gådd/løpt tilsammen 8 km (+ at jeg gikk ganske mye i byen i dag om det teller..)  og SH'BAM i 45 min. Og selvfølgelig glemte jeg vannflaska mi hjemme! Huff, det skal i allerfall ikke gjenta seg. Var også til treningsveiledning i dag på SATS. Heldig var jeg som fikk en superhot fyr til å vise meg rundt. I like ;)


SH'BAM var forresten dødsbra! For de av dere som ikke vet hva det er, så er det en gruppetrening, med det nyeste innen popmusikk og dansebevegelser. Var bare kvinner der (ok, det var en mann, men han var så homo at jeg vil nesten si at han var mer kvinne enn meg.. Han var bare helt rå!), så det sier vel kanskje litt om hvilken målgruppe det går ut mot.

Tror nok jeg kommer til å kjenne denne økta i morgen ja..

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar