Sider

søndag 9. oktober 2011

Things I love on a Sunday

Akerselva
Det å gå langs akerselva er bare helt fantastisk. Det er min lille flukt mot naturen, det er så stille og så vakkert. Herlig å ha den så nær, den er jo bare et steinkast unna jo. So no more excueses not to go there.


Bilder
Jeg elsker å ta bilder, men som alt annet her i livet jeg liker, gjør jeg det alt for lite.


Smykker
For tiden er det tilbehøret som teller her i huset, så jeg bogner i smykker og armbånd. Gull, sølv, ekte, uekte, don't care! I love them all!


SATS
Jeg har helt forelsket meg i sats sine gruppetimer. Zumba, Aerobic, SH'BAM, Yoga, Core, alt. Jeg gleder meg til morgendagens trening allerede.



Gitar
Åh, som jeg ønsker at jeg kunne spille gitar. Bare tenk hvor kul jeg kunne vært på en fredags kveld alene i leiligheten, sittende å spille triste love-songs for meg selv. One day!


- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar