Sider

mandag 10. oktober 2011

Sats Mini

Ah, deilig å trene igjen! Ble bare en kort økt i dag, men det var godt forde. I dag var første gang Felix med på sats, eller han var på sats mini mens jeg trente. Herlig at det finnes et slikt tilbud for oss med barn, og at det er med i medlemsprisen. Det gikk over all forventning, Felix gikk bare inn, satte seg med lekene, og brydde seg ikke at jeg dro. Han bare smilte og vinket. Herlig at han tok det så godt, så nå blir det jo ikke noe problem å fortsette treningen selv om jeg ikke har barnefri.

Nå skal jeg legge Felix, dusje og gjøre ferdig oppgaven som skal være inne før klokken 00:00 i natt. Fikk heldigvis gjort litt på skolen i dag, så nå er jeg snart i mål. Hm. Men når jeg tenker meg om har jeg ikke så god tid. Er jo Big Brother i dag! DET kan jeg jo ikke gå glipp av. Og jeg skulle jo egnetlig sett noen av seriene mine og.. Nei, fokus, oppgaven først.

Nå har jeg forresten lagt ut Snoop Dogg billettene for salg på finn.no om noen er interessert. Blir nok ikke noe konsert på meg, ettersom jeg ikke fikk noen som kunne være med meg. Og det å dra på konsert alene er ikke særlig kult. Her finner du annonsen.

Hvil i fred


- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar